• klarna
    Luotettavat maksutavat

    Verkkopankkimaksu tai osta nyt ja maksa myöhemmin

  • Ilmainen toimitus aina yli 50€ ostoksiin

    Luotettavat ja nopeat toimitustavat

  • Asiakkaan tietoturva

    Tietosi ovat meillä turvassa

Usein kysyttyä

Usein kysyttyä

Täältä löydät vastaukset tavallisimpiin meille tulleisiin kysymyksiin. Toivomme, että löydät täältä vastauksen kysymykseesi. Autamme sinua kuitenkin mielellämme, joten jos sinulla on kysymys, johon et löydä vastausta, joten älä epäröi ottaa meihin yhteyttä.

Palvelu

  1. Onko teillä liiketiloja, josta voin ostaa tuotteitanne?
    Ei. ShytoBuy.fi toimii ainoastaan verkossa. Hankimme tuotteemme lukuisista ei sijainneista ympäri maailmaa, minkä vuoksi pystymme toimittamaan asiakkaillemme laadukkaimmat tuotteet edullisin hinnoin. Fyysiset liiketilat nostaisivat hintoja huomattavasti - tavoitteemme on tarjota tuotevalikoimaamme halvimpaan mahdolliseen hintaan.
  2. Kuinka voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun?
    Asiakaspalvelu on meille erittäin tärkeää, emmehän olisi täällä ilman asiakkaitamme! Ystävällinen ja asiantunteva asiakaspalvelumme on saatavillasi arkipäivisin kello 11-17. Jos sinulla on ongelmia tilauksesi kanssa, kysyttävää palvelusta tai, jos haluat tehdä tilauksen asikaspalvelumme kautta, napsauta tästä.
  3. Kuinka kauan ShytoBuy on ollut toiminnassa?
    ShytoBuy perustettiin vuonna 2005 ja on siitä lähtien auttanut tuhansia ihmisiä löytämään etsimänsä hoitomuodon verkossa. Sivustomme perustamisesta lähtien tavoitteemme on ollut auttaa ihmisiä löytämään ratkaisun joskus hieman kiusallisiinkin ongelmiin - hienovaraisesti ja turvallisesti. Sivustomme toimii tällähetkellä 10 eri Euroopan maassa ja laajennamme toimintaamme jatkuvasti.
  4. Onko verkkokaupasta ostaminen turvallista?
    Ostaminen ShyToBuy -verkkokaupasta on turvallista. Yrityksemme huolehtii asiakkaiden tietosuojaturvasta. Tiedot käsitellään ainoastaan Verisign-suojatun yhteyden ylitse palveluntarjoajan maksamisjärjestelmään. Verisign-yhteys tarkoittaa, että tiedot kulkevat turvallisen yhteyden kautta, eivätkä ulkopuoliset pääse lukemaan kortin tietoja. Mitään maksukorttitietoja ei tallenneta verkkokaupan järjestelmiin ja tilauksesi saapuu perille ilman, että kukaan tietää mitä pakkaus sisältää. Emme myöskään luovuta tietojasi yrityksemme ulkopuolisille tahoille.

Maksu

  1. Mitkä maksutavat teille käyvät?
    Tarjoamme asiakkaillemme useita eri maksutapoja. Voit valita alla mainituista maksutavoista itsellesi sopivimman vaihtoedon. ShytoBuy ei näy laskutustiedoissasi, käytämme ainostaan $BILL_DESCRIPTOR –nimeä. Olemme toimineet alalla jo yli kymmenen vuotta, joten voit turvallisin mielin tehdä tilauksesi verkkokaupassamme. Luotto- ja pankkikorttimaksu onnistuu Visalla, AMEX, MasterCardilla sekä Maestrolla. Luottokorttimaksun yhteydessä pakollisia tietoja ovat luottokortin numero, tarkistenumero ja voimassaoloaika. Voit myös valita maksutavaksesi verkkopankkimaksun, PayPalin, Klarna Laskun tai Tilin.
  2. Voinko käyttää useampaa kuin yhtä korttia maksuvälineenä?
    Kyllä. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, soittamalla 09 424 51705 tai sähköpostitse info@shytobuy.fi
  3. Voinko maksaa postiennakolla?
    Valitettavasti emme voi toimittaa postiennakolla, mutta tarjoamme Klarnan osta nyt, maksa myöhemmin -palvelua, jolloin voit maksaa laskun vastaanotettuasi tilaamasi tuotteet.
  4. Kuinka maksutapahtuma näkyy tiliotteessani?
    Verkkokauppamme nimi ShytoBuy eivätkä tilaamasi tuotteet näy tiliotteessasi. Luottamuksellisuuden lisäämiseksi laskussa näkyy ainostaan yrityksemme nimi; '$BILL_DESCRIPTOR'.

Tilaus

  1. Miksi kysytte puhelinnumeroani tilauslomakkeessa?
    Tiedämme, että jotkut sivustot käyttävät asiakkaidensa puhelinnumeroita pommittaakseen heitä myyntipuheluilla ja kyselyillä. Pyydämme asiakkaidemme puhelinnumeroita ainoastaan siksi, että voimme tarvittaessa ottaa sinuun yhteyttä koskien tilausten toimitusta.
  2. Ovatko henkilökohtaiset tietoni turvassa?
    Vastustamme roskapostia, ja voimme vakuuttaa, ettei henkilökohtaisia tietojasi käytetä tällaiseen toimintaan. Mikäli haluat rekisteröityä uutiskirjeemme tilaajaksi saadaksesi tietoja kampanjoista ja tarjouksista, voit tehdä niin valitsemalla tämän vaihtoehdon tilauslomakkeen yhteydessä. Emme koskaan ota yhteyttä asiakkaisiimme tai käytä näiden henkilökohtaisia tietoja ilman käyttäjän suostumusta, ja voit olla varma, että emme koskaan jaa tietoja kolmansille osapuolille.

Toimitus ja tilauksen status

  1. Miten tilaukset toimitetaan?
    Toimimme yhteistyössä Postin ja UPS:n kanssa, mikä takaa tuotteiden nopean ja luotetavan perille saapumisen. Pakkauksessa ei mainita lähettäjän tai tuotteen nimeä, joten lähetyksen ulkoasusta ei voi päätellä mitä se sisältää.
  2. Entä jos en ole paikalla lähetyksen saapuessa?
    Voit estää tätä tapahtumasta käyttämällä seurantanumeroa, jonka avulla voit vaivatta seurata lähetyksen kulkua sekä saapumisaikaa postin tai UPS:n verkkosivuilla. Postipaketit toimitetaan lähimpään postiisi, ja voit noutaa paketin kun sinulla on aikaa. Jos et ole kotona lähetyksen saapuessa, UPS jättää sinulle tiedon toimitusyrityksestä, sekä puhelinnumeron, johon voit soittaa ja järjestää uuden toimitusajan. Otamme myös sinuun yhteyttä varmistaaksemme, että paketti saapuu oikeaan osoitteeseen. Jos sinulla on kysyttävää koskien lähetyksien toimittamista tai yksinkertaisesti tarvitset apua tilauksesi seurannassa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme – vastaamme mielellämme kysymyksiisi.
  3. Miltä tilaamani paketti näyttää?
    Luottamuksellisuuden lisäämiseksi pakkauksessa ei mainita lähettäjän tai tuotteen nimeä, joten paketin ulkoasusta ei voi päätellä mitä se sisältää. ShytoBuy -nimeä ei mainita paketissa eikä tiliotteessasi, käytämme ainostaan $BILL_DESCRIPTOR –nimeä.
  4. Vaatiiko tilauksen vastaanottaminen allekirjoitusta?
    Jos tilauksesi toimitetaan UPS-lähettipalvelulla, sinun tulee olla olla paikalla kuittaamassa vastaanottamasi lähetys. Allekirjoittamalla vastaanottamasi tilauksen voimme varmistaa, että lähetys on saapunut turvallisesti perille.
  5. Milloin tilaukseni saapuu perille?
    Tilauksesi saapumisajankohta riippuu valitsemastasi toimitusvaihtoehdosta sekä kellonajasta, jolloin teet tilauksen. Jos tilaat ennen kello 18.00 pakettisi lähtee varastostamme samana päivänä. Kello 18.00 jälkeen tehdyt tilaukset lähetetään seuraavana päivänä. Jos teet tilauksen viikonloppuna, pakettisi lähtee eteenpäin maanantaiaamuna. Pyhäpäivisin tehdyt tilaukset lähetetään seuraavana päivänä. UPS-lähettipalvelun kautta tehdyt tilaukset saapuvat 1-2 arkipäivän sisällä tilauksesta. UPS-kuriiripalvelu on valittavana vain Suomen eteläisille alueille. Postin kautta tehdyt tilaukset saapuvat 5-6 tai 14 arkipäivän (ma-pe) kuluttua tilauksesta, riippuen valitsemastasi lähetystavasta.