Palvelemme arkipäivisin klo 10.30am to 12.30pm

klarna

Luotettavat maksutavat
Verkkopankkimaksu tai osta nyt ja maksa myöhemmin

Ilmainen toimitus aina yli 50€ ostoksiin
Luotettavat ja nopeat toimitustavat

Asiakkaan tietoturva
Tietosi ovat meillä turvassa

Palautukset ja reklamaatiot

ShytoBuy:ssa olemme ylpeitä tarjoamistamme korkealaatuisista tuotteista ja palveluista, mutta mikäli jostain syystä haluat palauttaa tilaamasi tuotteen, olemme tehneet myös tämän helpoksi. Tuotteillamme on 30 päivän palautusoikeus ja ystävällinen asiakaspalvelumme on aina valmis vastaamaan mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin.

Me ShytoBuy.fi -verkkokaupassa ymmärrämme, että haluat olla 100% varma siitä, mitä tilaat ja mistä tilaat, joten tarjoamme tuotteillemme 30 päivän palautusoikeuden.

Mikäli haluat jostain syystä palauttaa jotain, olemme tehneet sen sinulle mahdollisimman helpoksi. Palauta tuote alkuperäispakkauksessa ja alkuperäisessä kunnossa, ja kun varastomme on vastaanottanut tuotteen, hyvitämme sen sinulle mahdollisimman pian samalle maksutavalle, jota käytit tuotteen ostamiseen.

Miten palautan tilaamani tuotteen?

Tuotteen palauttaminen on yksinkertaista; aloita ottamalla meihin yhteyttä.

  • Jos haluat palauttaa tilaamasi tuotteen, koska muutit mielesi tilauksen suhteen, etkä enää halua sitä, voit palauttaa tuotteen meille 30 päivän kuluessa, alkuperäisessä kunnossa, ja saat rahasi takaisin.
  • Jos toimituksen yhteydessä huomaat, että pakkaus on vahingoittunut ja tuotteesi ovat täten vahingoittuneet, ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian tuotteen uudelleenlähettämisen järjestämiseksi.
  • Saat ilmoituksen, kun varastomme on vastaanottanut palauttamasi tuotteen ja, kun hyvitys on maksettu tai tuote uudelleenlähetetty. Toimimme näin siksi, että pysyt ajan tasalla koko prosessin ajan.
  • Hyvitys tehdään käyttäen samaa maksutapaa, jota käytit tilausta tehdessäsi.

Varmistaaksemme, että varastomme vastaanottaa palautuksesi, suosittelemme käyttämään jäljitettävää toimitustapaa paketin palautuksessa toimitusvarmuuden takaamiseksi.

Huomaa, että kun kaikki muovikappaleet tai vaatekappaleet ovat kuluneet, ei hyvitystä voida tehdä hygieniasyistä.

Haluan palauttaa tuotteen

Voit palauttaa avaamattoman tuotteen, johon et ole tyytyväinen 30 päivän kuluessa toimituksesta. Lähetä tuote meille takaisin ja palautamme rahat sinulle samalla maksutavalla, jota käytit tuotetta ostaessasi.

Huomaathan, että hygienisistä syistä muotoilevat asusteet tai vaatekappaleet eivät ole palautuskelpoisia käytön jälkeen.

Koska vastaanotan hyvityksen?

Korvauksen siirtymisessä voi kestää noin 2-3 arkipäivää maksutavasta riippuen. Hyvitys tehdään käyttäen aina samaa maksutapaa, jota käytit tilausta tehdessäsi.

Mistä tiedän, että olette vastaanottaneet palauttamani tuotteen?

Ilmoitamme sinulle heti, kun olemme vastaanottaneet tuotteen takaisin varastollemme. Pidämme sinut myös ajan tasalla prosessin kulusta, kun hyvitystä käsitellään tai kun uudelleenlähetys lähetetään.

Sain paketissa väärän tuotteen

On tärkeää, että otat meihin yhteyttä heti virheen havaittuasi. Ota yhteys asiakaspalvelutiimiimme ja kerro meille 8-numeroinen tilausnumerosi, tilaamasi tuotteen nimi ja mikä virhe on tapahtunut, niin lähetämme sinulle korvaavan tuotteen mahdollisimman pian.

Tilauksestani puuttuu jotain

Ota yhteyttä, jos uskot, että jokin tuote puuttuu tilauksestasi. Kerro meille 8-numeroinen tilausnumerosi ja palaamme asiaan mahdollisimman pian lähettääksemme puuttuvat tuotteet sinulle.

Asun ulkomailla, kuinka kauan kestää, että tilaukseni palautetaan?

Tuotteiden palautuksista vastaa aina kansainvälinen varastomme Iso-Britanniassa, joten tuotteen palautumisessa voi kestää jopa 21 arkipäivää. On erittäin tärkeää, että käytät palautukseen jäljitettävää postin palvelua, jotta voit seurata sen toimitusta ja olinpaikkaa.

Omistautunut asiakaspalvelutiimimme on aina valmis auttamaan sinua ja vastaamaan kysymyksiisi. Ota meihin yhteyttä tai käytä live chat -palvelua.