Palvelemme arkipäivisin klo 11 - 17

09 424 51705 Online Chat

Palauta seksuaalinen kykysi laihduttamalla

Erektiohäiriö voi monesti johtua liikalihavuudesta. Sekä erektio-ongelmat että lihavuus voivat molemmat haitata seksielämääsi. Selvitä, miksi sinun kannattaisi hallita omaa painoasi palauttaaksesi seksuaalisen toimintakykysi.

Erektiohäiriö on yksi yleisimmistä kroonisista sairauksista, joita miehet kohtaavat. On arvioitu, että noin 18 miljoonaa yli 20-vuotiasta miestä kokevat sen jossain vaiheessa elämäänsä. Se yleisyys ei kuitenkaan vähennä ahdistusta, jos itse kohtaat tämän ongelman. Erektio-ongelmat voivat ilmetä eri tavoin. Se voi olla esimerkiksi kyvyttömyys saavuttaa tai ylläpitää erektio seksuaalista toimintaa varten. Vaikka sitä voivat aiheuttaa eri tekijät, on erityisesti lihavuudella ja seksuaalisella toimintahäiriöllä huomattu olevan yhteys, ja ylipainoiset miehet kokevat 2,5 kertaa todennäköisemmin erektio-ongelmista kuin normaalipainoiset.

Lihavuus ja erektiohäiriöt - Todellinen latistaja

Painonnousu voi vaikuttaa seksielämääsi kahdella tavalla. Ensinnäkin, lihavuus altistaa sinut sydän- ja verisuonitaudeille, kuten ateroskleroosiin, jotka ehkäisevät veren virtaamista elimiin, kuten penikseen. Toiseksi, lihavilla miehillä on vähemmän testosteronia, mikä on elintärkeä mieshormoni seksuaalisen toimintakyvyn kannalta. Tämä vaikuttaa kykyysi saavuttaa erektio, sillä tarvitset testosteronia lisätäksesi typpioksidin saatavuutta, mikä laajentaa siitinkudoksen verisuonia.

Lihavuus ja erektio toimintahäiriö - Psykologinen vaikutus

Ylipaino voi myös asettaa psykologiasia esteitä sinulle ja terveelle sukupuolielämälle. Laskeneen testosteronitason vuoksi, saatat kokea alhaisempaa seksuaalista halukkuutta, masentuneisuutta ja vähentynyttä energiantasoa. Nämä tekijät eivät vain estä fyysistä seksuaalista toimintakykyä vaan myös psykologista halukkuutta saada tyydyttävä seksielämä. Miehet ovat jopa raportoineet alentuneesta elinvoimasta ja hyvinvoinnista.

Mies pyyhkeessä ilman paitaa, näyttää peukut ylös merkkiä hyvän mieskunnon merkiksi

Painonpudotus - Erektiohäiriöiden hoito

Haluatko palauttaa seksielämäsi? Siinä tapauksessa on aika pudottaa ylimääräistä painoasi. On todettu, että laihtuminen parantaa seksuaalista toimintaa kolmanneksella lihavista miehistä.

Vaikka ajatus laihtumisesta voi tuntua ylivoimaiselta, säännöt ovat todella yksinkertaiset. Ensinnäkin, katso paljonko syöt. Ihanteellista olisi pudottaa 0,5 - 1 kiloa viikossa, mikä tarkoittaa 500 - 1000 kaloria päivässä. On siis aika alkaa lukemaan niitä paljon pelättyjä ravintoarvotaulukoita.

Toiseksi, katso mitä syöt. Unohda rasvaiset sipsit ja karkit ja napsi sen sijaan salaatteja ja muita raakoja vihanneksia, kun kaipaat välipalaa. Vaihda valkoinen leipä ja pasta kokojyvään. On todettu, että nämä yksinkertaiset ruokavalion muutokset ovat erittäin tehokkaita parantamaan ylipainoisten miesten erektio-ongelmia.

Viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä, harrasta liikuntaa. Fyysinen aktiivisuus on erityisen tärkeää mille tahansa menestyksekkäälle painonpudotusprosessille. Numerot puhuvat puolestaan: hyvin aktiivisilla miehillä on 30 % pienempi riski kärsiä erektiohäiriöistä kuin sohvaperunoilla. Sinulla ei ole aikaa liikkua? Jätä muutama jakso lempi TV-sarjaasi välistä ja harrasta liikuntaa 30–45 minuuttia 3-5 kertaa viikossa. Muista kuitenkin, että ydin on näiden terveellisten tapojen omaksumisesta elämäntavaksesi eikä vain siksi aikaa, kun ihannepaino on saavutettu.

Mikäli painonpudotus ei palauta potenssiasi, voit ottaa avuksesi luonnollisen erektiota parantavan Preloxin, jonka on kliinisesti todistettu pystyvän lisäämään miehen suorituskykyä saavuttamaan ja ylläpitämään erektionsa.

Tilaa uutiskirjeemme
Saat parhaat tarjoukset suoraan sähköpostiisi