Palvelemme arkipäivisin klo 11 - 17

09 424 51705 Online Chat

Näillä harjoituksilla parannat seksielämääsi

Kun tietoisesti huolehdit terveydestäsi ja kehostasi, et vain tunne oloasi seksikkääksi, vaan saatat myös merkittävästi parantaa seksuaalista suorituskykyäsi ja kokemaasi nautintoa. Tässä muutamia treenattavia alueita kohti parempaa seksielämää.

Säännöllinen liikunta voi lisätä kiihottumista

Harjoitusten aikana saatat tuntea hyvää oloa, kun endorfiinit vapautuvat. Tämä sama tapahtuu myös yhdynnän aikana. Mitä useammin laukaiset tätä endorfiinia seksin tai liikunnan kautta, sitä helpommin voit tulla seksuaalisesti kiihottuneeksi. Naisilla on myös havaittu olevan yhteys raskaan liikunnan, kuten voimakas kuntosaliliikunta tai haastava painoharjoitus, ja voimakkaamman orgasmin välillä.

Miehet, jotka ovat kohtuullisen aktiivisia, eli kävelevät reippaasti 30 minuuttia päivässä, neljänä päivänä viikossa tai vastaavaa, kärsivät todennäköisesti vähemmän seksuaalisista toimintahäiriöistä kuin paljon istuvat miehet.

Aerobinen liikunta lisättynä harjoituksiin voi vähentää stressiä, nuorentaa kehoa ja antaa uutta energiaa makuuhuoneeseen. Se myös parantaa verenkiertoa sukuelinten alueilla pohjustaen parempaan seksuaaliseen toimintaan.

Keskeiset Harjoitukset tyydyttävämpää Sex

Lantionpohjan lihasten harjoitukset

Lantionpohjan lihasten harjoitukset vahvistavat häpyluu-häntäluulihasta (pc- eli pubococcygeus-lihas), joka supistuu orgasmin aikana. Naiset, jotka vahvistavat tätä aluetta kertovat, orgasmiensa olevan johdonmukaisempia ja parempia. Miehillä lantionpohjan lihasten vahvistaminen voi johtaa vahvempiin ja pidempiaikaisiin erektioihin. Aloita harjoitukset jännittämällä näitä lihaksia (kuten virtsan pidättäminen) viiden sekunnin ajan ja etene siitä 10 sekunnin jännittämisiin kolme kertaa päivässä. Naiset voivat ottaa lantionpohjan lihasten harjoitteluun avuksi myös eri harjoitustasoja tarjoavat LELO Luna geishakuulat, jotka myös auttavat kiihottumista ja toimivat vaikka esileikkinä yksin tai kumppanin kanssa.

Keskivartalon vahvistaminen

Vatsa, lantio sekä keski- ja alaselkä viittaavat keskivartaloon. Hyviä harjoituksia keskivartalon vahvistamiseen ovat vatsan rutistus sekä käden ja jalan vuoroittaiset nostot. Jälkimmäinen harjoitus tehdään vatsallaan maaten, jalat koukistettuina ja nostetaan vastakkaista jalkaa ja käsivartta saman aikaisesti. Pidä asento muutaman sekunnin ja vaihda toiseen käteen ja jalkaan. Tämä ei vain vahvista keskivartaloa, vaan se myös harjoittaa hartia- ja pakaralihaksia sekä treenaa tasapainoa.

Ylävartalon treenaus

Mikä tahansa asento, jossa joudut kannattelemaan itseäsi käsivarsien varassa yhdynnän aikana, vaativat vahvuutta ylävartalolta. Tärkeimmät harjoitukset vahvistamaan tätä aluetta on punnerrukset, kuntosalin soutulaiteharjoitukset tai vapaiden painojen käyttäminen eri ylävartalon lihaksiin.

Venyttely

Kehon notkeudella on tosiaan etunsa mitä tulee seksuaaliseen kanssakäymiseen. Jos yhdynnässä käytettävät lihakset, kuten hartiat, lantio ja koko selkä, ovat kireät, seksi ei välttämättä ole miellyttävää. Samalla se rajoittaa eri asentoihin pääsemistä. Venyttely voi rentouttaa sinua parempaan ja ehkä jopa seikkailunhaluisempaan seksiin.

Cardio-harjoitukset

Kävely, juoksu, uinti ja pyöräily ovat vain muutamia esimerkkejä aerobisesta liikunnasta, jota voit harrastaa parina kertana viikossa parantaaksesi seksuaalista suorituskykyä sekä kestävyyttä.

Tilaa uutiskirjeemme
Saat parhaat tarjoukset suoraan sähköpostiisi