• klarna
    Luotettavat maksutavat

    Verkkopankkimaksu tai osta nyt ja maksa myöhemmin

  • Ilmainen toimitus aina yli 50€ ostoksiin

    Luotettavat ja nopeat toimitustavat

  • Asiakkaan tietoturva

    Tietosi ovat meillä turvassa

Mitä luonnollisia menetelmiä on olemassa peniksen pidentämiseen?

Luuletko, että suurempi penis johtaa parempaan seksielämään ja suurempaan itseluottamukseen? Jos vastasit kyllä, olet luultavasti oikeassa. Peniksen pidentämisen ei kuitenkaan tarvitse olla kallista tai edes aikaa vievää. Olemme listanneet harjoituksia, jotka tekevät sinut isommaksi, vahvemmaksi ja kestävämmäksi. Helppoa kuin mikä!

Peniksen pidentäminen voi olla yksinkertaisempaa kuin osasit kuvitella. Tieteen ja teknologian kehittymisen myötä miehet ovat kehittäneet sarjan harjoituksia, jotka voivat kasvattaa peniksesi pituutta ja paksuutta, jos vain olet halukas kokeilemaan niitä.

Venyttäminen

Kokeilemisen arvoinen taktiikka lisäämään senttejä penikseesi on yksinkertainen velton peniksen venyttäminen. Tämä tapahtuu hyvin yksinkertaisella tavalla. Ensin, tartu lujasti terskasta, mutta ei niin lujaa, että tunnet kipua. Vedä ja venytä sitä ulospäin itsestäsi. Sinun tulisi käyttää tarpeeksi voimaa, jotta tunnet kivuttoman venytyksen peniksesi juuressa. Pidä tämä asento noin 10-30 sekuntia. Lepää hetki ja toista. Tee tämä harjoitus joka päivä 5-10 minuuttia.

Tässä hieman erilainen venytysharjoitus, jota kannattaa myös kokeilla. Tartu peniksesi kärkeen yhdellä kädellä. Pidä siitä kiinni, mutta niin, että tunnet olosi mukavaksi. Käytä toista kättäsi, ja aseta sen peukalo peniksen tyveen. Ala vetämään penistäsi ulospäin, niin että tunnet sen venyvän. Pidä asento 10-15 sekuntia, vapauta ja toista uudelleen ja uudelleen. Samaan venytystekniikkaan perustuu myös vetotekniikkaa hyödyntävä Andro-Penis, jonka penistä pidentävä menetelmä perustuu peniksen hellävaraiseen, mutta tehokkaaseen venyttämiseen.

Vastakkaisiin suuntiin harjoittaminen

Tämä harjoitus saattaa saada sinut säpsähtämään vain jo lukemalla siitä, mutta jos teet sen oikein, se voi olla erittäin tehokas. Tartu oikealla kädellä velttoon penikseesi. Laita vasen käsi falloksesi juureen. Tämän jälkeen, niin kauhistuttavalta kuin se ehkä kuulostaakin, vedä molempia käsiä vastakkaisiin suuntiin 10 sekuntia kerrallaan. Sinun tulisi tuntea venytys peniksen varren sisällä, mutta lopeta heti, jos venytys tuntuu epämukavalta. Voit pitää lyhyen tauon ja toistaa, mutta tee korkeintaan 5 minuuttia päivässä. Älä missään nimessä jatka, jos tunnet kipua.

Lantionpohjan lihasten menetelmä

On yleisesti tiedossa, että lantionpohjan lihasten harjoitukset ovat hyödyllisiä naisten terveydelle eri tavoin. Kuitenkin vain harva tietää, että ne voivat saada myös tavarasi näyttämään pidemmältä sekä auttamaan vahvan erektion ylläpitämistä.

Etsi ja tunnista lantionpohjan lihaksesi yrittämällä pidättää virtsan kulkua. Kun olet löytänyt ne, tulee sinun harjoittaa niitä supistamalla noin 20-30 kertaa päivässä. Kun hallitset tämän, tulisi sinun lisätä supistusten määrää ja kestoa. Lopulta et vain tunne näitä lihaksia, vaan voit myös hallita niitä itse. Ajan kanssa tämä voi lisätä merkittävästi peniksesi pituutta ja paksuutta, kun enemmän verta virtaa penikseesi.

Lypsäminen

Ennen kuin aloitat tätä harjoitusta, varmista, että ole vähintään puolierektiossa. (50 - 75 % erektiossa). Jos teet tätä harjoitusta velttoon penikseen, et saavuta siitä mitään hyötyä ja lisäksi vaurioittaa joitain peniksesi kudoksia tai hermoja.

Käytä paljon liukuvoidetta. Oikealla kädellä muodosta ympyrä etusormen ja peukalon väliin ja aseta peniksen juureen. Tämän jälkeen hiero siitintä vetämällä oikeaa kättäsi hitaasti poispäin lähes kärkeen asti. Vaihda vasempaan käteen ja toista tämä. Tämä liike siirtää verenkiertoa peniksen juuresta kärkeen lisäten vähitellen sen kokoa. Voit toistaa tätä harjoitusta niin paljon kuin haluat, mutta suosittelemme kuitenkin lopettamaan, heti kun se alkaa tuntumaan epämukavalta.

Peniksen pyörittäminen

Tämä on samanlainen kuin venyttelyharjoitus, mutta muutamilla pienillä eroilla. Käytä oikeaa kättäsi tuodaksesi penistäsi ulospäin. Tartu tiukasti, mutta kevyesti terskasta. Pitämällä tämän asennon, voit alkaa venyttämään ja kiertämään penistäsi samanaikaisesti. Tämä tulisi tehdä 30 sekuntia myötäpäivään. Tämän jälkeen vaihda kättä ja toista liike 30 sekuntia vastapäivään. Tämä lasketaan yhdeksi sessioksi ja voit tehdä viisi sessiota joka päivä. Kun teet tämän oikein, voit todella nähdä parannusta peniksesi koossa jo melko pian.