Palvelemme arkipäivisin klo 11 - 17

09 424 51705 Online Chat

Liian nopea laukeaminen, viivästyttävä masturbointiharjoittelu

Tämän harjoitteen avulla voit oppia viivästyttämään omaa liian herkkää laukeamista. Säännöllinen harjoittelu itsetyydytyksen yhteydessä voi tuoda tehokkaasti tuloksia, toista tämä harjoite 2-4 viikon ajan ainakin kolme kertaa viikossa:

Laukeamisen viivästyttäminen, itseharjoite osa I

  • I. Masturboi itsesi aivan laukeamisen kynnykselle
  • II. Pidä tauko ja odota yksi minuutti
  • II. Masturboi itsesi aivan laukeamisen kynnykselle uudestaan ja katso kuinka kauan tähän menee
  • IV. Pidä tauko ja odota taas yksi minuutti
  • V. Toista yllä oleva harjoite 4-5 kertaa ennen kuin annat itsesi laueta

Yllä oleva säännöllinen harjoittelu alkaa muutaman viikon kuluttua viivästyttää laukeamista. Kun laukeaminen alkaa viivästyä huomattavasti on aika siirtyä toiseen osaan. Toista harjoite ainakin kolme kertaa viikossa:

Laukeamisen viivästyttäminen, itseharjoite osa 2

  • I. Masturboi itsesi aivan laukeamisen kynnykselle, mutta älä keskeytä hyväily. Hidasta masturbointia tasolle, jossa et ejakuloi. Pyri kuitenkin säilyttämään jonkinlainen rytmi ja ärsyketaso hyväilyssä. Toista harjoitetta 20 minuutin ajan.
  • II. On aika liittää Kegel harjoitteet osaksi itsetyydytystä. Kegel harjoitteita ja siihen liittyviä lihaksia voi alkaa oppia tunnistamaan pysäyttämällä oma virtsasuihkun. Kun opit vielä itsetyydytyksen yhteydessä tunnistamaan tämän lihaksen merkityksen, voit alkaa stimuloida näitä lihaksia masturboinnin yhteydessä. Tämä on tärkeää sillä usein tämän lihaksen käyttö saattaa viivästyttää laukeamista.
  • II. Harjoittelu yhdynnän aikana. Toista yllä olevaa viivästettyä harjoitetta yhdynnän aikana, hidasta rytmiä laukeamisen lähestyessä. Partnerin kanssa tämä voi kuitenkin olla vaikeampaa, joten keskustele asiasta partnerisi kanssa ennen yhdyntää. Voit keskeyttää yhdynnän esimerkiksi vaihtamalla asentoa, juuri ennen laukeamista ja hyväilemällä partneria käsin jonkin aikaa. Tärkeää on oppia tunnistamaan milloin oma laukeaminen on lähellä ja muuttaa rytmiä ennen laukeamista. Näin opit hallitsemaan omaa laukeamista ja partnerin tyydyttäminen alkaa pikkuhiljaa onnistua luontevammin. Voit yhdistää myös kegel harjoitteessa löydetyt lihakset yhdyntään, peniksen rytminen liike voi auttaa myös stimuloimaan partneria seksin aikana.

Liian nopean laukeamisen itsehoidon tulokset

Näiden yllä olevien harjoitteiden avulla on mahdollista oppia hallitsemaan omaa laukeamista tehokkaammin. Jos laukeaminen partnerin kanssa on edelleen liian nopeaa voi harjoitteiden apukeinoksi ottaa erilaiset puuduttavat voiteet ja viivästyttävät suihkeet. Nämä antavat lisävarmuutta ja hallintaa laukeamis hetken kontrollointiin. Puudutteiden kanssa on syytä käyttää kondomia, jos kondomi ja puudute sen suinkin mahdollistavat. Muussa tapauksessa puudute tulee pyyhkiä pois ennen yhdyntää, ettei puuduttava aine pääse leviämään naisen sukupuolielimiin- ethän halua turruttaa partnerisi tuntoaistia. Oikeanlaisilla tekniikka harjoitteilla ja tukevilla tuotteilla on mahdollista palauttaa tyytyväisyys omaan ja partnerin seksielämään. Tästä syystä ShytoBuy pyrkii tarjoamaan laajan valikoiman tuotteita ennenaikaisen laukeamisen ehkäisemiseksi ja viivätyttämiseksi.

Tilaa uutiskirjeemme
Saat parhaat tarjoukset suoraan sähköpostiisi