Palvelemme arkipäivisin klo 11 - 17

09 424 51705 Online Chat

Kuinka naiset voivat saavuttaa parempia orgasmeja?

Seksi on eittämättä tärkeä osa elämää! Meillä ihmisillä on 5 aistia, ja tunteaksemme olomme täysinäisiksi, meidän tulisi varsinkin seksin aikana kokea kaikki nämä aistit. Joillekin naisille yhdyntä voi tarkoittaa läheisyyden ja tyydytyksen tavoittelua, mutta orgasmin saavuttaminen voi aiheuttaa odottamattomia vaikeuksia.

Kuinka naiset voivat saavuttaa parempia orgasmeja?

Ensinnäkin on tärkeää muistaa, että monet naiset kamppailevat orgasmin saavuttamisen kanssa. Tämä ei suinkaan kuitenkaan tarkoita, että vika olisi naisen seksuaalisissa haluissa, parisuhteessa tai partnerin tekniikoissa.

Kliimaksin saavuttamiseksi on kuitenkin olemassa monia yksinkertaisia tapoja. Tässä lukuisia eri vaihtoehtoja parempien orgasmien saavuttamiseksi listattuna:

Kohota typpioksiduuli tasoja

Typpioksiduuli laajentaa verisuonia, mikä taas lisää verenvirtausta. Verenvirtauksen lisäys lantion alueella seksin aikana, voi edistää herkkyyttä ja lisätä mahdollisuuksia orgasmiin. Luonnollisia tapoja edistää typpioksiduuli tasoja on nauttia aminohappo L-Argiinia tai Niasiinia, joka tunnetaan myös B3-vitamiinina. Muista kuitenkin seurata aina tarkasti tuotteiden käyttöohjeita. Jos sinulla on historiaa sydän- ja verisuonisairaus tai verenpainelääkityksen käytöstä, et ehkä saa ottaa näitä lisiä. Varmista tilanteesi siis ensin.

Tarkista ruokavaliosi

Tunnetko olosi löysäksi ja välinpitämättömäksi makuuhuoneessa? Se saattaa johtua tiettyjen ravintoaineiden puutteesta. Ruokavalio, josta löytyy vähärasvaista proteiinia, tuoreita hedelmiä ja vihanneksia ovat omimmillaan valmistamaan kehoasi fyysisiin ponnisteluihin, kuten orgasmiin.

Ruoat, joissa on korkeita pitoisuuksia sinkkiä, on tutkimuksissa todettu lisäävän naisten libidoa. Sinkkiä sisältäviä ruokia ovat muun muassa äyriäiset, pähkinät, siemenet ja tummasuklaa. Älä rajoita näitä tuotteita pelkästään romanttisiin illallisiin, vaan lisää sinäkin sinkki osaksi ruokavaliotasi.

Hedelmät, joissa on runsaasti C-vitamiinia, on todettu myös erittäin orgasmi ystävällisiksi. Näihin hedelmiin lukeutuvat marjat, kirsikat ja varsinkin sitrushedelmät.

Viimeisenä ruokana mainittakoon valkosipuli. Se sisältää luonnollisia ominaisuuksia veren harvennukseen, ja sen on todettu lisäävän verenvirtausta herkille alueille.

Etsi asentoja

Oikeanlaisella kulmalla ja liikkeellä on paljon vaikutusta siihen, kuinka vahva orgasmista tulee. Etsi miellyttäviä asentoja, jotka tuntuvat sinulle hyvältä. Yksin tai partnerin kanssa.

Harjoittele itseksesi

Käyttämällä LELO tuotteita löydät helposti kehostasi ne kohdat, joiden koskettelu miellyttää sinua. Kun tunnet itse oman kroppasi, on sinun helpompi myös kertoa partnerillesi, minkälaisista puuhista nautit.

Viivyttele

Mitä pidempään pidättelet orgasmia, sen suuremmaksi se kasvaa. Vie kroppasi lähelle räjähdyspistettä ja hidasta tahtia. Kun toistat tätä muutamia kertoja ja lopulta kiihdytät loppuun asti, on järisyttävät tuntemukset taattu.

Keskity hengitykseen

Tantraseksi saattaa kuulostaa täysin huuhaalta, mutta itse asiassa hengitykseen keskittyminen saattaa parantaa nautintoa entisestään. Parit, jotka hengittävät seksin aikana samaan tahtiin, saattavat saavuttaa orgasmin hitaammin, mutta lopulta paljon voimakkaammin.

Muista rentoutua

Stressi saattaa vaikuttaa seksihaluihin luultua enemmän. Kokeile siis jättää työhuolesi makuuhuoneen oven ulkopuolelle.

Etsi tavat itse

Lämpeneminen petipuuhiin kestää suurella todennäköisyydellä pidempään naisella, kuin miehellä. Klitoriksen stimulaatio esileikkien aikana on oiva tapa valmistaa kehoa orgasmia varten. Itse asiassa, sen ei pitäisi jäädä vain esileikkeihin. Moni nainen saa helpommin orgasmin yhdynnän aikana, jos manuaalinen klitoriksen stimulointi on otettu osaksi petipuuhia. Älä unohda, että räjähdyspisteen saavuttaminen ilman yhdyntääkin on mahdollista, ripauksella mielikuvitusta.

Tilaa uutiskirjeemme
Saat parhaat tarjoukset suoraan sähköpostiisi